woensdag 7 november 2012

Op de keukenplank

Ik ben niet zo van het alsmaar veranderen maar een tijdje terug heb de keukenplank eens onderhanden genomen. Ik de loop der tijd had ik veel 'nieuwe' keukenspulletjes verzameld en die mochten een plekje krijgen in de keuken. 






De oude chocolade mallen vond in bij de kringloop bij ons om de hoek voor maar een paar euro! Ik was er super blij!










In de buitenkeuken staat het vol met groen emaille.....binnen ga ik voor het rood! Ik heb nog maar een paar dingen dus dat wordt weer flink kringlopen....haha!






Kransjes gemaakt van bramen en bottels van de Action ;-)! Idee van Mea!






Ook mijn dochter is besmet met het knutselvirus....zij heeft deze heerlijke aardbeien gemaakt van vilt....kei leuk he!










Oude blikjes....ik kan er geen genoeg van krijgen!





















Vandaag is de jongste een dagje vrij van school. Sinds deze week is de Action ook bij ons in het dorp dus 3 x raden waar wij naar toe gaan!


Een gezellige week verder!


Veel liefs van



Nicole

29 opmerkingen:

  1. Om met jouw woordente sprekn "Kei Leuk" wat een gezelligheid en wat eenleuke spullen!!!
    Die kransjes zijn idd erg leuk, heb ze ook al gemaakt en de Action....ja dat is en blijft aantrekkelijk voor ons:)
    Geniet jij vooral van al die leuke aanwinsten in je keuken!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige sfeer bij jouw in de keuken! De herfst is volop aanwezig! Ik ga deze namiddag ook voor de eerste maal naar de Action, ben benieuwd.
    Nog een fijne dag, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik val hier met de neus in de boter, lijkt het wel!Mooi gedaan!

    Wat gezellig allemaal! Ik vond je krans meteen al zo mooi!

    Jij boft...met een action in je eigen dorp! Lekker makkelijk!

    Veel plezier vandaag, zo saampjes! Het weer is er perfect voor,denk ik!

    Lekker knutsel weer!

    Lieve groetjes van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Nicole,
    Wat gezellig zeg dat rood in de keuken. Bij mij voert groen de boventoon maar rood vind ik ook erg mooi! zo fris en gezellig!
    Mooie spulletjes heb je hoor helemaal genieten!
    fijne dag bij de action hihihi
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooooooooh, wat een heerlijk sfeertje bij jouw in de keuken, mooie spulletjes heb je verzameld!
    En die aardbeitjes zijn ook supermooi!
    Veel plezier vandaag samen, ik moet nog een dagje wachten, morgen een dagje stappen met een lieve vriendin en natuurlijk langs....action ;)
    Heerlijk hè,
    geniet van je nieuwe plekje in de keuken,
    liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig is het in jouw keuken .Dat mis ik nu zo om leuke planken te hebben .En wat een grappige aardbeitjes heeft je dochter gemaakt!!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat gezellig Nicole!
    Jij hebt in de loop van de tijd ook heel wat verzameld.
    Je hebt er een bere-gezellige plank van gemaakt.
    En de chocolademallen zijn leuk he? Ik heb er net ook een gescoord.
    Ik wens je een gezellige dag met je dochter en ben benieuwd waarmee je thuiskomt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje zeg, Nicole, wat heb jij een heerlijke tuin, goed dat je een verwijzing hebt gemaakt...En je hebt het binnen ook weer gezellig gemaakt, leuk ook die aardbeitjes!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WHAUW, wat een gezelligheid bij jou in de keuken heerlijk sfeertje.hoor. En dat rood helemaal geweldig doet het zo enorm leuk ik ben dan ook helemaal van deze kleur prachtig
    Geniet lekker samen met dochter lief van deze vrije dag, en die @tion een geweldige winkel echt Super ik heb een verbod van mijn kids om er te komen want ik zie er altijd wel wat, en ze vinden (jongens he) het hier in huis veel te vol. Volgend voorjaar ga ik een garage sale bij ons thuis doen, heb er nu al zin in. Maar kom ik dwaal af, genieten hoor jou keuken. Lieve groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke spulletjes heb je op je plank staan.
    Hartstikke gezellig.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooo, wat veel mooie spulletjes bij jou in de keuken!
    Wat krijg je die mooi op de foto, bij mij zijn ze altijd te donker die binnenfoto's.
    Oude blikjes daar hou ik ook van, een paar daar van heb ik ook en de oude vorkjes ook maar ik kan ze niet zo goed uitstallen.
    Wat mooi gemaakt die creaties van je dochter, die verdienen zeker een ereplaatsje.
    Fijn zeg een action in het dorp, gelukkig met de sint in zicht zit er hier ook eentje.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er gezellig uit, al die heerlijke spulletjes.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En...hoe was het vandaag bij de Action? Het kan niet anders dan dat je er iets meegenomen hebt, ik kom er in ieder geval zelden met lege handen uit!

    Mooie sfeerplaatjes vol mooie spulletjes, het ziet er bij je thuis heel gezellig uit!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig bij je !!...zo leuk alles...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nicole,

    Heerlijk landelijk en verukkelijk om naar te kijken.

    Ja, helaas, dat zal een straf voor je zijn, iedere keer weer naar de kringloopwinkels, ik heb medelij, hahaha.
    Liefs, Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kleur rood is een leuke en sfeervolle kleur deze periode , en de maand December is Rood helemaal op zijn plaats.
    Wat een leuke krans met het hartje.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke plaatjes hoor! Vooral de chocolademallen vindt ik super.Die hoop ik ook al een tijdje tegen te komen. Ook je glaasje met oude theelepeltjes geeft een mooi resultaat, en hoe simpel!

    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er echt heel gezellig uit! En ja, oude blikken, super!
    En die Action, daar ga je vast nog veel lol mee beleven..
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is het gezellig in je keuken met al die mooie spulletjes!
    En wat leuk een action in de buurt! Ze hebben vaak zoveel leuks! Fijne avond, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is een grote plank! Daar kun je een heleboel op kwijt zeg....
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooeii, foute boel een action in de buurt, haha, die winkel is moeilijk te weerstaan.

    Wat is je keuken gezellig, dat rode emaille geeft het een echte landelijke sfeer. en ik ben jaloers op je kringloopvondst wat zijn je chocolademallen geweldig.

    Geniet van je 'nieuwe' keuken.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet dat er gezellig uit, zeg! Ik word hier helemaal geinspireerd...denk dat ik zeeeer binnenkort bij de Action en de kringloop ben te vinden..;)

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gezelligheid bij je!!
    Je hebt al heel wat mooie spulletjes vergaard!
    Heerlijk he, om zo lekker bezig te zijn!
    He ja, geef mij ook maar een Action om de hoek!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ziet het er gezellig uit op de keukenplank Nicole.
    En wat leuk dat samen met je dochter aan het knutselen bent, mooie kransjes en leuk de aardbeien die je dochter heeft gemaakt.
    Fijne dag en lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou niet alleen je keukenplank is heel erg leuk...maar zo te zien is de hele keuken "Kei leuk"...ha,ha!
    Je hebt een hele gezellige Herfst keuken hoor!

    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kijk mijn ogen uit Nicole, wat een leuke gezellige spulletjes allemaal. En rood ik ben er ook gek op.
    Bedankt voor deze gezellige sfeerpost.
    Leuke avond lieve groet nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi nicole,

    Wat is het weer heerlijk gezellig bij je thuis!! Helemaal geweldig ook die aarbeien zijn super leuk!!
    Veel succes met al je aankopen bij de action want als je hem in de buurt ben is er geen stoppen meer aan!!! hahahaha

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk interieur heb je. Het ziet er erg gezellig uit!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel gezellige sfeer daar!!

    Je kransjes van braambessen zijn heel leuk!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen