maandag 17 oktober 2011

Patisson

Elke week ga ik naar mijn slankclub (EGA, misschien bekend) hier in het dorp......ik hou zo van eten en drinken dat ik echt deze stok achter de deur nodig heb om wat kilo's kwijt te raken. Het is er altijd super gezellig; we worden heel erg gemotiveerd door onze cursusleidster en krijgen elke week lekkere recepten zoals...... patissonsoep. Een medecursist had een hele kist patissons meebracht om het recept eens thuis te gaan proberen. Maar helaas moet de soep even wachten want ik vind ze veel te mooi om op te eten. Ik heb ze bij het oude servies gezet en een beetje gepimpt met vintage plaatjes en besjes.









Hoe de soep smaakt kan ik dus niet zeggen maar ze staan in ieder geval kei gezellig!

Fijne dag nog en veel liefs van


Nicole


23 opmerkingen:

  1. Zeker zonde om op te eten. Ik ken de club niet maar zou ook best een paar kilootjes kwijt kunnen, maar ja alles is zo lekkerrr. En zeker deze tijd van het jaar. Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo geniet je wel lekker 2 keer! eerst genieten van de mooie decoraties en ze daarna lekker tot soep koken, ben benieuwd hoe de soep gaat smaken!

    dank je voor je lieve reactie op mijn fotokaarten!

    fijne avond!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik zou ze ook nog niet onmiddellijk in de soep draaien. Ze zijn veel te mooi!
    lieve groet Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, je hebt ze zo mooi gedecoreerd, het lijken wel...taartjes:))) Nog niet in de soep doen hoor, veel te mooi.
    Enne de EGA kennen we hier ook hoor...:))
    Houd je slank zeggen we dan maar...het is die stok die je nodig hebt.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad zonde van daar soep van te maken zo mooi zijn ze. Je hebt ze dan ook wel mooi versierd. Wacht nog een beetje af voor de soep ;-).

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet dat er leuk uit zeg ...heerlijk sfeertje en zoals je zeg te zonde om op te eten...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nicole.
    Dat ziet er leuk uit. Hoe gezellig kunnen we ons eten maken.
    Fijne avond.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oo ja die vruchten zijn prachtig heb ze zelf wel eens in de tuin gehad, ik wist alleen niet dat ze zo noemende. Is het een pompoen soort? Je heb er een gezellig plaatje van gemaakt heel erg leuk gedaan.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er gezellig uit, weer eens wat anders dan dat je er soep van maakt ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die heb ik nog nooit gezien wat zijn ze prachtig!
    Gelukkig maar dat je ze niet meteen in de soep hebt gedaan! Je hebt er een heel mooi sfeerelementje mee gemaakt schitterend zo op die foto's!
    En zo mooi ook weer die vintage plaatjes ik geniet daar altijd zo van!!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zijn zeker mooi zeg.
    En wat heb je het lief opgemaakt met die taartrandjes,takjes en die vintage fotootjes.
    Staat té leuk om ze op te eten.
    Je kan ze ook makkelijk zelf kweken (heet dat zo?) .
    Tis alleen dat je er dan een heleboel krijgt.
    Lieve groeten.
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog nooit van gehoord.....wel mooi zo ! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahahhahaah....wat moet ik hier om lachen....zo leukkk..ik zou hetzelfde gedaan hebben,leuk om neer te zetten(want ze zijn echt zoooooo gaafff)

    En dus niet opeten...terwijl je op een dieetclub zit...ze mogen wel trots op je zijn dat je het niet opeet..maar neer zet als decoratie.


    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zolang ze nog niet in de soep zitten, doen ze het prima als decoratie!!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ziet er 'kei' gezellig uit...ben je Oost- Brabants? Enne die rozen maken is niet zo moeilijk, maar niets is moeilijk als je weet hoe het moet...toch?
    Maar zo zonder workshop...mmm ik weet niet of je het dan zomaar voor elkaar krijgt, Janny geeft natuurlijk wel veel tips.

    Je doet ( ik tenminste) ongeveer een kwartiertje over 1 roos. Het is zo leuk om te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig zijn ze, ik zou ze ook niet opeten.
    Dan maar soep uit een pakje, haha.

    Ik vind je blog er gezellig uit zien.
    Ik heb maar meteen een mooi rond getal gemaakt van je aantal volgers.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha deze als decoratie en dan maar een pan groentensoep op het vuur !!!

    Succes met je lijnclub ....gezellig klinkt het in ieder geval wel.

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh....daar zou ik voorlopig geen soep van maken. Wat heb je er een sfeervol hoekje van gemaakt Nicole, heel mooi met de labeltjes en besjes.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En gelijk heb je zeg, hier zou ik ook zeker geen soep van maken (kan altijd nog)
    Het is zo een mooi plaatje samen met het servies, je bollen van de vorige post trouwens ook! Haha, ik sta een beetje achter door al mijn verfklusjes!
    Veel succes met de lijnclub,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. patissonsoep is heerlijk, maar met jouw sfeervolle decoraties mag het voor mij best een tomatensoepje zijn ... zo kunnen we langer van je sfeerhoekje genieten! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, op het lingerie forum zitten ook een paar Oost-Brabantse dames, en die zeggen dat ook,
    maar weet je, ik ben West-Brabants, net onder Breda..en wij zeggen 'harstikke'!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Daar had ik nog nooit van gehoord en gezien..wat zien ze er mooi uit!! Vor in de soep...wel sonde, vind ze prachtig. Bedankt nog voor de felicitaties..was erg geslaagd. Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn idd erg leuk geworden. Te mooi om op te eten!

    Goed idee!!

    Lieve groetjes, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen