maandag 26 september 2011

Doe je mee met het foto idee ?

Yvonne van English Style wees mij op de blog van (ook) Yvonne van Met Brocant Label. Zij verzamelt oude foto's en wil hier een diavoorstelling maken. En wij mogen voor de foto's zorgen! Super leuk idee!

Ik heb een oude foto van ''ons" plein met helemaal links ons huis. Ik vond deze oude foto een tijd terug op internet....zo leuk dat ons huis er op staat! Ik weet helaas niet wanneer deze foto is genomen.



Wil je ook meedoen met het foto idee? Kijk dan even op de blog van Yvonne van Met Brocant Label.

Veel liefs en houdoe!


Nicole

10 opmerkingen:

  1. Hoi Nicole, wat ontzettend leuk dat je mee doet en dat nog wel met zo'n mooie originele en persoonlijk foto. Ik heb hem toegevoegd voor de diavoorstelling. Hartelijk dank je, hebt ook een supermooi blog. Leuk die labels en teksten in de sidebar.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,

    wat een leuke foto !!
    en wat een leuk huis hebben jullie, inmiddels zal daar wel wat aan gesleuteld zijn misschien, maar het huis op zich is geweldig!
    Leuk dat je ook je bijdrage levert!
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend leuk dat je die oude foto vond van jullie huis!
    leuk dat je meedoet, mijn bijdrage volgt nog..

    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk die oude foto.

    Nog even tijd maken en dan doe ik alvast mee.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad heel leuk dat je deze foto op internet weer hebt gevonden !!!een heel leuk idee...... en ik denk dat ik ook wel mee doe !!!
    lieve greot elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. is zeker heel mooi geworden,leuk dat je meedoet!

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig om je eigen huis erop te zien, deze is echt uit de oude doos, mooier kan toch niet!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om zo'n oude foto te vinden van je eigen huis! Een mooie bijdrage.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk dat je huis op de foto staat! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk zo'n oude foto met je eigen huis erop! Fijne zonnige dagen gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen