woensdag 19 december 2012

Kerstknutsels en uitslag give-away!

Vorige week woensdag heb ik samen met ons moeder gezellig zitten knutselen. Ook zij houdt van zelfgemaakte ''vintage'' kerstdecoraties dus zijn we samen aan slag gegaan! In de JDL hadden we kersttrommeltjes gezien; die stonden in ieder geval op het lijstje om te gaan maken.....maar het is veel meer geworden.......kijken jullie mee??!

De trommeltjes a la JDL......




Een paar engeltjes........




Natuurlijk een paar hartjes.....altijd leuk.......




Wat sterren.........




Eigen verzinsels.....





En een paar vleugeltjes!




Tenslotte alles aan de tak op de schouw gehangen voor de foto''s!

Wat waren we blij met onze eigen creatie's.....het was een gezellig dagje!


En dan nu de uitslag van mijn give-away! 




Naar wie gaat het kaarsenpakket?? Onze jongste heeft een getal onder de 32 mogen noemen.......het is geworden:


Van harte proficiat, Marianne met het kaarsenpakket!
Wil je me z.s.m. je adres mailen dan zorg ik dat je het pakket voor de kerst in huis hebt!

Verder wil ik iedereen bedanken voor het meedoen; ik hoop jullie nog vaak terug te zien op mijn blog!

Tot de volgende kerstpost!


Veel liefs van



Nicole


26 opmerkingen:

  1. Heel leuk allemaal, wat een creativiteit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole.
    Wat heb je dat leuk gemaakt samen met je moeder. Echt schattig al die kleine kerstversiering.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wowww...ik vind het zo leuk zeg!
    Het geheel is erg mooi op de schouw, per stuk mooie kunstwerkjes.

    liefs


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen hebben jullie gemaakt.En natuurlijk een gelukwens voor de winnares
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt!...
    Groetjes,

    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg...zit ik net te genieten van al je beeldige JDL kerstdecoratie kunstwerkjes...die je samen met je moeder gemaakt hebt! Wat veel en kei gaaf, ook zeker die trommeltjes!
    En dan zie ik ineens...nee toch...ik heb je give away gewonnen...zo leuk!!!
    Ik win nooit iets...ben helemaal zo blij! "Super Dankjewel hoor!"
    Ik zal je mijn adres gegevens doormailen hoor!

    Fijne avond, (de mijne kan niet meer stuk) en groetjes! Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wou dat ik het nog kon....sjuchttt...meis wat leuk allemaal...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nicole,

    Wat leuk dat je dit samen met je moeder hebt gemaakt!! Het ziet er allemaal prachtig uit!

    Ik vind het ook enorm leuk dat Marianne je give away heeft gewonnen, ik weet zeker dat ze daar heel blij mee zal zijn!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt aardig zitten knutselen! Grappig, ik ben met ongeveer dezelfde zaken bezig geweest. Bijna alle dingetjess heb ik ook gemaakt en het lijkt er nog op ook! We hebben qua kerstversieringen ongeveer dezelfde stijl, lijkt het wel.
    Groeten!
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat hebben jullie ontzettend leuke versieringen gemaakt Nicole en zo leuk dat je dit samen met je moeder doet!!

    Proficiat voor Marianne!

    fijne avond,
    lieve groet Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Creatief hoor en altijd leuk dingen die je zelf maakt.

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super zeg....het lijken net woonaccessoires van de JDL....
    Ziet er super leuk uit.

    Enne....SUPER Marianne van harte!
    Oh wat leuk voor haar, het is haar zo gegund.....
    Zij zit er sfeervol bij deze winter ;0)

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn je eigen knutsels mooi zeg...zou je zo kunnen verkopen...geweldig.
    En gefeliciteerd voor Mariaane..heel mooie kaarsen!!!!


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig dat je dat met je moeder gemaakt hebt. Wat een leuke knutseltjes.
    En Marianne, veel plezier met je kaarsen hoor!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig om samen te knutselen en wat hebben jullie sfeervolle versieringen gemaakt! Marianne gefeliciteerd, dat wordt een sfeervolle kerst.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aan creativiteit geen probleem bij jullie, en wat gezellig zo samen met je moeder knutselen.
    En het staat super en sfeervol zo op de schouw knap gedaan hoor.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt zeg erg leuk voor de kerstboom en wsat is er nog heerlijker dan al dat geknutsel samen ....wens jullie fijne dagen geniet lekker ....lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerst dingetjes hebben jullie gemaakt!!
    Gezellig lijkt me dat, zo samen met je moeder!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gezellig Nicole, zo saampjes leuke kerst decoraties maken.
    Ze zijn kei gaaf geworden, ik wilde ook nog trommeltjes maken naar nog geen tijd voor gehad, vind ze ook zo leuk!!
    En Marianne van harte gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je prachtige kerstknutsels gemaakt, zo leuk allemaal vooral de trommeltjes zijn enig....proficiat voor de winnares van jou give-away....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gezellig samen knutselen met je moeder... je engeltjes zijn beeldschoon!

    Ik wens je fijne feestdagen.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben je toch creatief bezig... Zo mooi !! Erg leuk gedaan ;) fijn dat je kaarsen een mooi plekje krijgen bij Marianne.
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooo, wat gezellig samen met je moeder zulke leuke dingen freubelen leuk dat zij daar ook van houdt!
    Mooie dingen hebben jullie gemaakt !
    Vandaag kreeg ik een super mooie kaart met twee mooie hangertjes binnen van jou...heel erg bedankt zo lief!
    Die voor jou is waarschijnlijk nog onderweg.
    Ik wens jullie alvast hele sfeervolle kerstdagen samen.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke creaties!

    Fijne feestdagen, geniet!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh Nicole, je bent weer heerlijk creatief bezig. En het resultaat is weer prachtig! Fijn weekend en een lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik maak even een ommetje in blogland om jou een hele fijne oliebollenavond toe te wensen en verder al het goeds wat je maar kunt bedenken voor 2013.
    Bedankt voor al je lieve berichtjes die mij warm maakten tijdens 2012.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen